Wednesday, January 6, 2010

:: WeLcoMe NoTe ::

Blog ini baru diwujudkan oleh saya khas untuk MeMoiR sEoRaNg aKu...cerita ini adalah dicedok dari pengalaman hidup saya, kawan-kawan, keluarga serta orang-orang di sekeliling saya..cuma telah saya ubahkan nama dan tambah tolakkan peristiwa-peristiwa yang diceritakan kepada saya...sekadar mahu memelihara sensitiviti sesetengah pihak...

saya menulis bukan kerana nama..bukan juga kerana apa-apa..sekadar mengabadikan apa yang saya usahakan sejak 2000 lagi..terlalu lama dikarang..dan mungkin mengambil terlalu lama untuk disudahkan..malah bagi saya sendiri, kesudahan itu belum terlihat di mana-mana...

seandainya ada yang sudi singgah dan membaca..amat saya harapkan komen serta cadangan untuk membantu saya menulis dengan lebih baik..bukanlah saya bercita-cita menjadi seorg penulis..hanya menulis telah dikategorikan sebagai salah satu hobi saya...malah sekiranya tidak berlapang masa, namun berminda luas ketika itu saya akan mula menulis...yang jarang-jarang saya tempelkan di mana-mana kerana saya tidak berasa ada yang akan mahu membacanya...

mulanya cerita ini diletakkan di dalam blog biLa PeNa bErBicaRa...namun nampaknya saya lebih menumpukan kepada cerita aKu sKanDaL dan ErTi sEbuaH PeRsaHabaTaN saja di situ...saya boleh dikategorikan sebagai blogger yang lambat nak update blog..tapi saya akan cuba untuk mencari masa memuatnaik semua yang telah saya sediakan...

so..enjoy reading here~

No comments:

Post a Comment

kNowiNg mE

My photo
Suka menulis, suka membaca, tapi kadang2 malas nak hapdet belog..

Popular Posts